Bij een heidag of een off-site, kan je denken aan teambuilding, een strategiesessie, een beleidsdag of een kick-off voor een centraal te zetten thema. Als je dit organiseert is het belangrijk om het doel voor ogen te hebben in combinatie met creatieve ideeën. Ter oriëntatie vind je hier een aantal voorbeelden.

Heidag: Over vijf jaar

De situatie: Een organisatie met een maatschappelijke doelstelling heeft door veranderende financieringsstromen de uitdaging om “commerciëler te gaan werken”, dit houdt in externe geldstromen aanboren,

Lees verder »

Heidag: Kernwaarden

Team: Het voltallig personeel van een productiemaatschappij (totaal 500 medewerkers) Budget: € 70.000 (=€ 14.000 per dag) Doelstelling: Iedereen bewust maken van de kernwaarden, vertalen

Lees verder »

Heidag: Lijf Hoofd Hart

Team: Het managementteam van een complexe technische organisatie met veel invloeden vanuit de politiek en samenleving. Budget: ca. € 10.000,- Doelstelling: Een betere verbinding maken

Lees verder »