De kracht van een goed plaatje

Online delen van kennis en kunde is voor steeds meer ondernemers en professionals een belangrijk thema. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw artikelen goed gelezen worden. En daarnaast hoe zorg je dat ze ook nog gedeeld worden.

Allereerst is een artikel met een goed plaatje veel aantrekkelijker voor mensen om te openen. Zonder een plaatje daalt de klikbereidheid van mensen op sociale media met ongeveer 80%. Zo maakte ik gisteren een fout toen ik een boeiend blog schreef over een complex onderwerp: “hoe verschillend het leergedrag van mensen is”. Hierbij had ik geen plaatje, met als gevolg dat er niet heel veel op doorgeklikt is.

Ondersteun je verhaal dus door inspirerende visuals.

 

Gun je deze tip ook aan anderen? Deel hem dan alsjeblieft. Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *